Vanliga frågor

Jag har inte fått någon faktura?
Troligtvis har din faktura som går ut natten efter auktionsavslutet hamnat i din skräppost så kontrollera det, annars kan du logga in på Units-sidan, gå vidare till "min sida" upp i högra hörnet och vidare till fakturor. Där har du alla dina fakturor som PDF filer och kan skrivas ut därifrån.

Hur kontrollerar jag om min betalning kommit in?
Du loggar in på Units hemsida som vanligt, sedan finns det en flik uppe i högra hörnet som heter "min sida".
klicka där och sedan vidare på fliken fakturor, där du kan se om din faktura är markerad som betald.

När ska jag hämta min vara?
Hämtningstider och plats står alltid specificerat i mailet som du får ihop med din faktura.

Jag har problem med avhämtning.
Ring vårt kontor och meddela detta snarast så ska vi försöka hjälpa Er i den mån det är möjligt.

Det är för långt avstånd för att åka på visning.
Ring vårt kontor innan visning och tag reda på vilken av våra medarbetare som håller i visningen. kontoret ger Er telefonnummer och våra medarbetare kan då besvara Era frågor och även testa sakerna åt Er. OBS! det går endast att ringa under visningstiden till våra medarbetare med sådana frågor.